THE OTHERS STUDIO
Experiential
ジ・アザーズは、世界中から様々な影響を受け、グローバルなマインドを持つクリエイティブ・スタジオである。クリエイティブ力、プロデュース力、革新的なビジョンを併せ持つアザーズは、価値を提供するだけでなく、エンドユーザーに深い意味を与えるプロジェクト作りを得意としている。同スタジオのアプローチは、デザイン、アニメーション、エクスペリエンス、最先端テクノロジーを融合させ、観客の心に響く現代的な物語を明確にし、人間的要素に主眼を置いた関連概念に引き込む。
主なコラボレーションには、トヨタ、キュプラ、エティハド、シスコ、グーグル、ドバイ万博、ミラノ万博、様々な国際機関などのグローバルブランドとのインパクトのあるプロジェクトがある。これらのプロジェクトは、クリエイティビティとテクノロジーの限界を押し広げ、ユーザーを魅了する没入型体験を創造するアザーズの能力を示している。
アザーズの活動の根底にあるのは、すべてのプロジェクトの中心にオーディエンスとユーザーを据えるというコミットメントである。同スタジオの分野横断的な方法論、体系的な制作プロセス、強固なプロジェクトモニタリングは、すべてのソリューションが特定の目的に合わせて調整され、クライアントに具体的な結果をもたらすことを保証している。
The Others is a creative studio with a global state of mind, shaped by diverse influences from around the world. Combining creative capacity, production power, and innovative vision, The Others excels in crafting projects that not only deliver value but also provide deep meaning to end users. The studio’s approach blends design, animation, experiential, and cutting-edge technology to articulate contemporary narratives that resonate with audiences, drawing them into relevant concepts with a primary focus on the human element.
Notable collaborations include high-impact projects with global brands such as Toyota, Cupra, Etihad, Cisco, Google, Expo Dubai, Expo Milan, and various international institutions. These projects showcase The Others' ability to push the boundaries of creativity and technology, creating immersive experiences that engage and captivate users.
At the core of The Others' operations is a commitment to placing the audience and the user at the centre of every project. The studio’s cross-disciplinary methodology, systematic production process, and robust project monitoring ensure that every solution is tailored to meet specific objectives, delivering tangible results for clients.