CHILLY’S
ヴァン・サンテンとボレールス、そしてアンコモンロンドンとの素晴らしいチリーズ・クリスマスキャンペーンを発表できることを大変嬉しく思います!このお祝いのコラボレーションでは、オランダ人カップルのデュオが、責任ある贈り物のメッセージを広めるお手伝いをしました。母乳のケーキも、あなたが泣いているミックステープも、誰も欲しがりません。
Chilly'sのボトルは、再利用可能な水筒としては市場で最も優れていることで有名であり、反プラスチック革命により需要が急増している中、彼らの初のクリスマス・キャンペーンを歓迎できることを嬉しく、誇りに思う!
We are so excited to announce the wonderful Chilly’s Christmas campaign with our very own Van Santen & Bolleurs, and Uncommon London! This festive collaboration saw the dutch couple duo help spread the message of gifting responsibly. No one wants a cake made out of breast milk, or a mix tape of you crying… so don’t overthink it.
Chilly’s bottles are well renowned as being the best reusable water bottle on the market, and with a huge surge in demand due to the anti-plastic revolution, we are happy and proud to welcome their first Christmas campaign!
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このクリエイティブ・コラボレーションでは、チリーの「考えすぎたギフト」キャンペーンを視覚化するために、シュールで風変わりでありながら上品な一連のイメージを開発した。このイメージは、英国中の屋外広告やソーシャルメディアに掲載される予定です。
— Van Santen & Bolleurs
“In this creative collaboration we developed a series of surreal, quirky yet classy images to visualise the Chilly’s ‘Overthought Gifts’ campaign. The images will pop up in outdoor and social media all over the UK.”
— Van Santen & Bolleurs