ARMANI
“昨年、私たちはアルマーニと密接に協力し、彼らが新しいST ARTキャンペーンをプロデュースするのを手伝った。このキャンペーンは、アルマーニがTシャツ、メガネ、時計のためにコラボレートする一握りのアーティストを選ぶというものだ。
ST ARTブランドの美学は、ストリートアートやグラフィティに大きな影響を受けており、通常のアルマーニのスタイルとは一線を画している。
パリのLes Jeanclode、イタリアのValentina Brostean、オーストラリアのAlex Lehours、コロンビアのAlejandro Catano、南アフリカのRayaan Cassiemなど、世界中の素晴らしいアーティストとコラボレーションしました。”
Last year we worked closely with Armani to help them produce their new ST ART campaign, whereby the brand choses a handful of artists to collaborate with for T-shirts, Glasses and Watches.
The aesthetic of the ST ART brand is heavily influenced by street art and graffiti, a world away from the usual Armani style.
We collaborated with amazing artists from all over the world including Les Jeanclode from Paris, Valentina Brostean from Italy, Alex Lehours from Australia, Alejandro Catano from Colombia and Rayaan Cassiem from South Africa.
LES JEANCLODE
LJCは、学生時代にほとんど冗談のように生まれたフランスのトリオで、現在でもグループのメンバー全員が表現の最大限の自由を見出している。
LJC is a French trio born almost as a joke at the time of studies, in which even today every member of the group finds maximum freedom of expression.
ALEX LEHOURS
このアーティストの大胆な手腕から生まれる魅力的なカオスは、20世紀の主要な芸術運動からの引用やインスピレーションを作品に取り入れている。
An appealing chaos that arises from the daring hand of this artist who brings in his works references and inspirations of the main artistic movements of the twentieth century.
VALENTINA BROSTEAN
セルビアのノヴィ・サド出身で、現在はトリノに在住。ヴァレンティーナの作品の特徴は、力強い視覚言語と野性的な想像力である。
Valentina Brostean is a multidisciplinary visual artist from Novi Sad, Serbia, now living and working in Turin. Valentina’s work is characterised by its strong visual language and wild imagination.
ALEJANDRO CATANO GARCIA
都会的なアートに焦点を当てたスタイルは、常にグラフィックへの情熱を注いできたアレハンドロ・カターノ・ガルシアの作品の特徴である。
The style focused on urban art is the immediately recognizable feature of the work of Alejandro Catano Garcia, who has always been dedicated to the passion for graphics.